27 Mayıs 2013 Pazartesi

Haftanın Özeti 1

Ne okuyorum :  Atilla İlhan - Kurtlar Sofrası
Ne dinliyorum : Belle&Sebastian - I want the world to stop

* Bu hafta kırılma noktasının çok yakınından geçtim.Çaktırmıyorum ama son iki gündür o noktanın üzerindeydim.
* Laboratuvar denilen ders, beni pratik zekamın ne kadar yavaş,bilgimim birikim halinde olmayınca beni ne hale soktuğunu gördüm.
* Yüzüme yapışmış bir moral bozukluğu maskesi var idi.
* Eve gitmeme yaklaşık 23 gün var.
* Bir yerden ve bir zamandan sonra, bir şey yapmak ya da yapmamanın, bir yerde olmak ya da olmamanın bir şeyi etkilemediğini düşünerek çok büyük bir yanılgıya düşmüştüm geçtiğimiz günlerde.
* "Her iki yana gidemeyen,bir noktada duruyor demektir.Sen bir noktada,ama dikkat et,ölü bir noktada duruyorsun İrfan."
* Bu başlık yeni peydah olduğundan geçen haftaya dair ne yazacağımı bilemeyip,kısa kesiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder